Archief voor juli 3, 2006

De nieuwe JEKA-website !!

juli 3, 2006

 jeka-logo.jpg

 

Heb je de nieuwe JEKA-website al bezocht? Zelfs mijn eigen kop is erop te zien als je een beetje zoekt in “Wie is wie ?” De noeste werkers in “den bureau” van Brussel staan allemaal netjes naast en onder elkaar zoals in een stamboom, met onze Theo helemaal bovenaan.

Er zijn 2 Nancy’s en ook 2 Michellen ! Ik ben de Michel uit Tirol. Nu begrijp je waarom mijn smoelwerk niet op deze blog verschijnt. Maar als je toch aan het bladeren bent in http://www.jeka.be, kijk dan ook eens waar je overal naartoe kunt met je jongerengroepje. Er is meer te beleven dan alleen maar het Lechtal, hoewel ik toch wel chauvinistisch genoeg ben om hier te schrijven dat het Lechtal de beste en meest actieve vakantie voor jeugdgroepen van het hele aanbod is. De CM verkoopt dan misschien wel haar hotels in Zwitserland omdat de jeugd al moe is van alleen maar naar de bergen te kijken en liever adrenaline dan zweet wil voelen stromen. Ondertussen zie ik toch dat het Lechtal nog steeds de grootste bestemming van JEKA is en dat hier zowel het zweet als ook de adrenaline stroomt. Bergtochten, tweedaagse huttentochten, canyoning ,rafting, moutainbiking, … als je het zelf niet gaat meemaken, dan kan je het altijd lezen in deze blog in de volgende twee maanden. Je zal merken dat er nog genoeg jeugdleiders gesnapt hebben waar het om gaat. Wij van onze kant zullen er alles aan doen om het zo te houden. Het Lechtal is het dat waard.

  

Groetjes uit Tirol

 Michel