Archief voor juli 12, 2006

De nieuwe JEKA-brochure

juli 12, 2006

JEKA-folder 

Heb je de nieuwe JEKA-brochure voor de Zomer 2007 al gezien?  De cover geeft een lekker fris gevoel met verhitte voeten in het koele water. En binnenin ook al een verbeterde layout! Er wordt puik werk geleverd in de muffe Brusselse bureaus en dat terwijl wij hier in het Lechtal kunnen genieten van het échte leven. Met temperaturen van rond de dertig graden spreekt die cover ons meteen aan.

Water was ook al het Leitmotiv op onze groepsleiderssamenkomst in Halle en dat wordt nu verder gezet in deze brochure. De creatieve geesten van de publiciteit zijn van mening dat water en zon tegenwoordig meer tot de verbeelding spreken dan bergen of cultuur. Ik wil hen nog geloven. Vroeger had ik hiertegen oppositie gevoerd, maar nu wil ik me erbij neerleggen. Meer nog, ik vind het prima! Ik heb zelf deze cover helpen kiezen. Ik moet er eerlijkheidshalve bij vertellen dat de keuze van de cover eigenlijk een variatie rond hetzelfde thema was. Ik kon niet voor een berg of een burcht kiezen. Het waren ofwel voeten, ofwel hele mensen ofwel alleen hoofden in het water. Ik zal het maar toegeven. Die coverfoto heeft ook mij ertoe bewogen om eens binnen in de brochure te loeren en daar vinden we naast de traditionele JEKA-bestemmingen een paar verrassende en leuke nieuwigheden: De trektocht in Ierland bijvoorbeeld ziet er heel aantrekkelijk uit en helemaal de max is Destination X! : Voor 199 Euro kan je kiezen voor een onbekende JEKA-bestemming. Wordt het 10 dagen Tsjechië of 9 dagen Gorges du Tarn, 11 dagen Tirol of 12 dagen Kroatië ? Pas in mei 2007 zegt JEKA wat het zal worden. Alleen de prijs staat vast: 199 Euro per persoon.

Als je twijfelt, mag je niet twijfelen, zeggen we dan. Kies Destination X !   

Groetjes uit Tirol

Michel