Archief voor juli 25, 2006

Joke, Andy, Wannes en … Seppe !!

juli 25, 2006

jeka-logo.jpg                    tut 

Vandaag zijn we met onze gedachten heel even niet in het Lechtal, want er is groot nieuws vanuit Brussel. Joke en Andy hebben op 22 juli hun tweede kindje gekocht, een broertje voor Wannes.

Over lengte en gewicht hebben we geen nieuws, maar we kennen wel zijn naam: hij heet voortaan Seppe.

Joke werkt bij JEKA op de reservatiedienst en het is dus heel goed mogelijk dat je haar al aan de lijn gehad hebt als je naar Brussel belt. Ze is vooral bezig met Tsjechië, Noorwegen en Zwitserland afdeling Adelboden. Maar daarnaast steekt ze ook al wel eens een handje toe in de boekhouding. Je kan dus wel zeggen dat ze van alle markten thuis is. Op het thuisfront zijn Joke en Andy fervente chiro-adepten.

De geboorte van Seppe is natuurlijk geen volslagen verrassing. Op een zeker ogenblik kon ze het niet meer verbergen. Maar het is wel mijn eigen vrouw, die tussen haakjes niet in Brussel werkt ,die het tijdens een toevallige ontmoeting aan mijn collega’s en aan mij heeft moeten vertellen dat Joke in verwachting was. Mijn vrouw heeft daar een speciaal oog voor. Of is het een neus? Ik weet het niet. Feit is dat zij toen rechtstreeks aan Joke gevraagd heeft of er misschien geen goed nieuws te melden was. “Neen” klonk het toen nog enigszins aarzelend, maar nauwelijks een week later was het “ja”. En nu is hij er dus:  Seppe .

Vanuit het Lechtal weerklinkt een dikke proficiat voor Joke en Andy met hun “Nachwuchs” zoals dat hier heet. Het JEKA-Tirol team wenst u veel geluk en …. Doe zo voort !!

Groetjes uit Tirol

 Michel